++ beli belah sikit ++


Dah lama tak window shopping..dulu masa kat Melaka pantang ujung minggu mesti tak lekat kat hostel, merayap aje.. nak2 plak time ujung tahun ke musim perayaan ke kan.. ade sale!haha memang maghrib la baru nampak muka aku and kengkawan balik hostel.. rindu kenangan kat Melaka.. banyak sentimental value kat sana.. miss all the moments sooooooooo much! (T_T)

semalam aku ngan Jue,classmate aku pegi merayap kuantan jap.. motif nye si Jue ni nak beli tepon, tepon dia de problem so semalam beli la tepon baru.. nokia E5 je pun, nak beli yang touch screen dia tak suka..

kiteorg pegi kuantan naek bas je pun dari Muadzam dalam kul8.30 pg..sampai dekat2 kul10.30 jugak la.. bese la naek bas 'ting-tong' behenti2 kat tepi jalan ambik penumpang lagi memang lambat lah kan nak sampai..huhu

sampai je kuantan, terus ambik cab pegi Kuantan Parade,sebab kat sana je yang aku tau banyak jual tepon,so hasil nye memang banyak lah kan.. dari ground floor sampai level 2 aku ngan Jue survey harga.. last2 dia beli lah jugak.. dalam rm580..

then kiteorg pegi ECM plak.. wah, banyak giler sale! serius! masuk padini 2helai rm50, brands outlet plak 3helai rm50.. aku hampir giler seketika..haha lau iman tak kuat, memang semua benda aku nak sauk.. nak2 pulak duit pt ade lagi 4k kan..hahaha tapi tak boleh, kena ingat yang duit tu tuk cover sem depan punye fees.. huh! sabar2..

kat sana aku just beli beg tuk g kelas, sebab beg yang sedia ade nie makan tuan la. mana tak nye ade besi tajam kat beg aku, bukan tangan aku yang jadi mangsa sapa2 yang jalan sebelah aku rapat2 memang 80% akan terkena la..haha pastu beli kemeja 2helai..rm55 je and suar jeans rm59.90. bila di total semua2 dari tambang bas + teksi + lunch + beg +baju + seluar = rm197.40.. haha aku memang tak boleh keluar selalu, habis duit pt aku tuh!

nie ha beg nye.bese2 je. tapi nampak cam comel, aku beli la. :)

pic baju ngan suar takde la sebab aku basuh,tak kering lagi.








ini kalau mak tau aku shopping mesti dia bising..
alah mak,bukan selalu pun..
time ade duit je..
nanti orang beli something tuk mak ye..
:)




No comments: