++ makan2 lagi! ++


hai readers!
semalam aku and member2 keluar kuantan lagi..hehe
actualy kitaorg plan nak keluar hari ni (sabtu) tapi tak boleh plak sebab kene register subjek untuk sem depan, so keluar la semalam..

mula2 kitaorg pegi ECM..

ida, ika n yana


makan pizza dulu.. :)

menu baru CHEEZY BITE kalau tak salah aku. banyak giler cheese dia. aku tak berapa gemar cheese, tapi layan je la..
*dah tinggal 2 slice baru ingat nak ambik gambar..

yang ni Ika yang order, Chicken Bolognaise Spaghetti
dia makan 2,3 suap terus diam.. Ika cakap muak. pulak dah..tadi gatal sangat order..huhu

Ida order Chicken Carbonara Spaghetti ..

makan aku ni nama dia Cheesy Char Grilled Chicken Baked Rice.
rasa dia boleh la.. tapi aku tak abis pun. kenyang!

Yana plak order Lasagna

pic ni cantik.. walau pun bergambar di eskelator je..


untung la pegang beg PADINI..hehe

aku pegang beg Watson's jer..

maen bowling di Megamall


ops! lupa nak cakap kat ECM aku sempat la jugak melaburkan duit kat Parkson beli suar jeans brand JEEP. untung aku beli sekarang sebab ade sale! dapat 50% discount!! haha

Jeep Ladies = Rm79.90 :)

PDI nie share dengan Ida, 2 helai Rm39.00
aku ambik satu, Ida ambik satu. jimat kan?hehe

oke, cukup2 b'shopping. duit keluar macam air wooooo...

tahun depan plak shopping. :)


No comments: