++ sorang2 weyh ++

hai.. busy betul aku 2,3 menjak ni.
start dari hari ahad sampai sabtu minggu ni aku duk sorang2! memang kelasssss sangat kan. housemate aku dua2 balik kedah, sebab diaorg ade konvo. dah penat2 belajar 3 tahun time diploma dulu takkan tak nak konvo ye tak?


sedih weyh duk sorang2, study sorang2, makan sorang2. nak gosip2 pun dengan lappy je.. hurm..sedih2. tapi ku tabah kan jua hati ni. haha kecoh je aku ni. rileks la duk sorang2 bukan mati pun...huhu

oh ye, esok aku kena menghadap 2 paper midterm. buss stats dengan islamic study. urgh!! tension pun dah mula menjenguk. the next day, ade quiz untuk psychology pulak. hadoi............ :'(
bersabarlah Jannah, nak pandai dan berjaya memang lah kena menghadap semua2 ni.

ok, pape pun doakan semoga aku dapat jawab dengan baik esok lusa dan hari2 seterusnya.


-last2 buku duk atas muka..hehe-


No comments: