++ Dream High ++

Dua tiga hari ni keje duk layan citer korea je. mentang mentang assignment tak dapat lagi, presentation pun tak start lagi, so aku masih boleh duk goyang kaki layan movie sampai lebam. kehkehkeh


Dream High ni best. syok je tengok diorg menari. aku jatuh cinta kejap dengan si 2PM sorg ni, Woo Young (Jason). comel macam member kat kolej dulu. :)

Aku ni tak berapa nak update sangat bab bab citer Korea ni, sebab aku bukan la terlampau fanatic and addicted .. Running Man tu sekali je aku penah tengok.. so, jangan tanya aku sape yang terlibat dalam game show sebab aku tak kenal. haha

Sejak sejak duk layan citer ni, ringtone pun aku tukar guna ost theme song citer ni. for the 1st time tu guna ringtone korea ni. haha *buat malu je*


ok la nak sambung tengok movie ni.
see u then, bye ..






5 comments:

BANAFEVER said...

cerita ni best giler kot. memang layan habis lah. cuba lah tengok dream high 2. not bad, tapi sayang semua pelakon dah tukar. but i still enjoy the first laa :)

Jannah Latif said...

atiqah : tau xpe.. tp dream high 2 dh tukar pelakon.. tkut xbest plak.

loolathelover said...

Jemput join contest di http://belogella.blogspot.com/2012/06/contest-nandos-minggu-1-we-grill.html

Unknown said...

playful kiss kwn ckap best..
saya tidak mengetahui haha

Jannah Latif said...

rafi nilhan : playful kiss best la. sbb ade pelakon kim hyung jun! hee