++ Thanks a lot ++

Tak ada apa lagi yang mampu aku ucapkan selain terima kasih banyak-banyak dekat Mak dan Abah sebab sanggup datang Muadzam nak tengok aku yang tak lalu makan dah seminggu ni. Dah la tu, Mak siap bawak nasi, gulai ikan merah, ayam goreng, n buah dukung (tak tau betul ke tak ejaaan nye) pulak tu. Punya la gigih.. tadi siap berkelah lagi tau. HEHE


Aku tak mengharapkan pun diorg nak datang. Yang semalam pun aku call saja nak bagi tau yang aku dah seminggu tak lalu makan. Tak sangka pulak boleh buat abah risau sampai macam tu sekali. Bersalah nye rasa sebab dah menyusahkan diorg. :(

Mak.. Abah.. Mintak maaf kalau saya menyusahkan mak abah. Tapi apa-apa pun saya nak ucap TERIMA KASIH SANGAT SANGAT SANGAT sebab prihatin dengan kesihatan anak dia ni.  Sayang mak abah dunia akhirat. Semoga Allah melimpah kan rahmatnya kepada mak abah dah di panjangkan umur.


- pic raya puasa tahun ni dengan arwah atok -
rindu atok jugak Al-Fatihah :(








walaupun dah jumpa siang tadi rindu tu tetap ada.
(^__^)



No comments: