++ Big Family ++



hola..
selamat ujung minggu!

huh!
penat betul la..
semalam sepupu aku kawen, adeh.. sedara mara yang datang tak hengat!!!!!!!
ramai betul.. dari selangor, perak n negeri sendiri pun tak kalah jugak nak datang ramai2..

tengok je la pic's kat bawah ni yek..

selamat pengantin baru buat sepupu aku ni.. (anje n kamal)
*pengantin laki nie tido plak..


*nie pic abah aku dengan pakngah Awie dari kedah.. dah lame dia tak datang jengka..huhu
tq datang yek!

*kaum kerabat dari perak

*kaum kerabat selangor

*ops! owner blog!! hehe

ape yang paling best anak buah aku yang comey nie balik!! hehe
makin bulat n comey.. maklum la dah 7kg,
huh! semangat nak dukung dia..




rindu kamu la shahmi!! muah!

*meriah kan??
korang ade??
hehe

2 comments:

zazaw said...

akak bilaaa lagii??
ahahhah

jannah latif said...

hahaha.. ko nie zaw..
lmbat lg oke!! :)