++ bertukar wajah! ++

hai semua..
ha, perasan tak belog ni dah bertukar wajah.
dari takde header, dah ade header. background pun dah berubah. haha
lambat betul aku ni kan. biasa la aku ni mane la rajin nak buat benda2 remeh tu. edit itu ini. ish, leceh2.
ni semua hasil edit dari Nyna. I sayang U lebih la sebab tolong rawat kan belog aku yang buruk ni.

esok Rabu ye? adeh, rasa nak skip je hari Rabu minggu ni. sebab ape? sebabbbb.......... esok ade presenTENSION untuk subject buss comm.. present proposal kiteorg. petang tu pulak dan2 madam psycho nak buat kelas ganti. dan tak semena2 group kiteorg yang sepatut nye present minggu depan, kena present jugak petang esok. pergh! tak ke haru biru hidup aku 2,3 hari ni. tido tak cukup. bersengkang mata sampai 3 pagi. mata dah macam panda kot. dah la sememang nye mata aku ni tak besar. haha
sabor je la..

ape2 pun kita tunggu je hasil nye esok. harap group aku dapat buat yang terbaek! chaiyok!!






jom daftar d web pengguna. free je kalau ade luck kot2 boleh menang hadiah.
click banner ni yek (^_^)






No comments: