++ Selamat Hari Lahir Abah!! ++

-abah n adik-

hari ni genap sudah usia abah ku tersayang yang ke 61..
usia je 61 tapi muka abah tak nampak tua pun tau. pandai abah jaga diri.

Abah..
saya sayang abah sangat3.. abah dah banyak berhabis duit untuk besar kan saya dan adik beradik yang lain. bekerja keras siang malam, membanting tulang semata-mata nak besar kan kami adik beradik.

kalau tengok kan usia usia abah sekarang, abah dah patut berhenti dari buat sume keje2 berat. kesian kat abah. bila cakap pasal abah je mesti nak nangis.. T_T

Abah..
saya janji, lepas saya habis belajar dan dapat kerja yang bagus gaji pertama saya berikan pada abah. saya nak bawak abah jalan2 kemana saja tempat yang abah tak sampai lagi.
saya nak balas balik segala penat lelah abah dan mak yang membesar kan kami adik adik beradik.
saya nak jadi anak yang solehah, taat kepada mak dan abah serta tak lupa pada Allah.

Abah..
kita dah janji kan nak pergi umrah sama2.. saya harap saya dapat kota kan janji tu..
doakan saya abah. T_T












taip entry sambil nangis :'(

7 comments:

Liyana Rahim said...

selamat hari lahir pak cik latif...:)

aDiB sYaZWaN said...

selamat hari lahir ayah najwa latif..
eh? alamak! salah tempat la, lalalala~

Jannah Latif said...

sengal ko adib.. huhu

InDepEndEnt MomEnt said...

suuuweetnya gmbr ne me like that :)

Ini Kisah Tia said...

insyaAllah semoga tercapai apa yang kamu inginkan tu :)

Jannah Latif said...

tQ me n Tia.. :)

Aliff Haikal said...

terharunya baca :"(