++ Jealous ++


mase mula2 couple dulu, pakwe aku penah tunjuk 1 pic budak pmpuan nie, aku tanya sape.. dia jawab kawan baek dia masa kat sek men dulu.. "ow.." itu je respon yang mampu aku beri.


dua, tiga hari lepas tu aku t'ingat plak pasal citer cinta dia zaman sek men. time nak usha2 awek tu, awek ni.. maka t'kantoi la yang pic pmpuan yang dia tunjuk kat aku tu rupanya salah sorang awek yang dia penah usha... tak di nafi kan pmpuan tu memang cantik, comey, putih melepak n bla bla bla ........ *kira sume yang lebih ade kt pmpuan tu la..


tak pew.. aku cuba buat tak tau
tapi time aku on9 Fb tadi....

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

aku nampak pro5 pic budak tu.. x semena2 cemburu aku datang, di tambah plak bila ingat pasal pakwe aku penah nak usha dia dlu.. hurm, lg la..


serius jelez!!


tapi kan b'untung nye aku sebab ade kawan yang sentiasa faham masalah aku nie..
thanx my dearest Junainah [wlupun kita xpenah b'jumpa tapi kau la kawan yang lebih akrab dari yang laen2, bff ]



*beware with your lover..haha


2 comments:

nyna amani said...

owh, sampai hati mengenepikan saye.. :(

Jannah Latif said...

eh.. jgn mcm tu.. aku x ketepi kan ko la nyna.. egt punya.. jgn la mrah ey.. :)