++ sentap ++

dah lama nak tulis pasal benda nie, tp lately xde mood pastu demam pulak mnyerang..


3,4 hari yang lepas, aku dapat tau yang classmate aku mase sek ren + men dah clash ngan awek dia, itu pun dapat tau entah hari ke berapa diorang clash.


time on9 Fb aku nampak dia on9, aku tegor la & tanya pasal benda nie. *bukan nak busybody oke! tanye je..

setelah puas aku b'tanya akhirnya nak jugak mamat nie jawab..

dia jawab ............................................
"aku percaya pada cinta selepas kawen.."

-
-
-
-
-

oke! terkedu
+ tersentap aku seketika, macam tak percaya seorang lelaki memberi alasan sedemikian. susah nak jumpa kan?


xpew la, mungkin itu yang terbaek setelah dia b'fikir.
ape pun aku sebagai kawan ko tetap berasa bangga dengan ko sebab ko x macan lelaki2 laen.





*untuk pengetahuan kau wahai kawan ku, statement kau hari tu membuatkn aku t'fikir sampai hari nie.. parah2..

No comments: